سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
▂ ▃ ▅ ▆ موبایل کد ▆ ▅ ▃
 
 
آن که دورى سفر را یاد آرد ، خود را براى آن آماده دارد . [نهج البلاغه] 
»» رازهای موفقیت

رازهای موفقیت


خرید رازهای موفقیت



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.


دسته کتاب الکترونیک زیردسته روانشناسی


رازهای موفقیت
سخنرانی و سمینارهای رازهای موفقیت از آنتونی رابینز،وین دایر،
هنر مدیریت زندگی
اسرار دایره معنویات
رازهای ناگفته موفقیت
دستیابی به قدرت درون
دستیابی به موفقیت نامحدود
توضیحات بیشتر :
آنتونی رابینز (Anthony Robbins) با استفاده از روش های ابداعی اعجاب انگیزش در حوزه ی روانشناسی قادر است به افراد در جهت تغییر شخصیت آن ها کمک فراوانی نماید. وی معروف ترین صاحب نظر در برنامه های اجرایی روانشناسی در جهان است. بیش از 50 میلیون نفر از هشتاد کشور در زمینه های مختلف زندگی خود از آموزش های او از طریق کتاب ها، نوارها و سمینارها یاری گرفته اند. آیا از اضافه وزن خود خسته شده اید؟! آیا از این که نمی توانید از توانایی های خود به طور کامل استفاده کنید خسته شده اید؟ آنتونی رابینز به شما کمک می کند برای همیشه زندگیتان را تغییر دهید.
به همراه سخنرانی های استادان موفقیت به زبان اصلی (MP3) و مطالب مفید و پربار درباره ی رنگ درمانی، آب درمانی، خواب درمانی، انرژی درمانی، موسیقی درمانی، پرانیک درمانی، گیاه درمانی، حمام درمانی، ایمان درمانی، خوراک درمانی، طب سوزنی، هومیوپاتی، ترک اعتیاد، قوانین شفای کامل، روش های کنترل درد، چاکراها و...
همراه با یکصد کتاب چاپ جدید در حوزه روانشناسی موفقیت و مباحث خودشناسی
فروشنده: وی تری


قیمت: 6,990 تومان


روش خرید: برای خرید رازهای موفقیت، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید رازهای موفقیت



برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( شنبه 89/6/27 :: ساعت 2:43 عصر )

»» خانوما درباره آقایون چی می گن؟

خانوما درباره آقایون چی می گن؟ 
                                   

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( شنبه 89/6/27 :: ساعت 2:43 عصر )


»» مهارتهای غلبه بر تنبلی

مهارتهای غلبه بر تنبلی


شاید شما هم از آن دسته آدم هایی باشید که هر ازگاهی بدتان نیاید که بتوانید چند کیلو حوصله از مغازه ای بخرید تا بتوانید کاری را که مدتها است قصد انجام آن را دارید و هر روز به تعویق می اندازید بالاخره انجام داده و به اتمام برسانید. ولی بدانید که حوصله در دکان هیچ عطاری پیدا نمی شود و در واقع شما دچار عارضه تنبلی شده اید!
شاید برای انجام کاری خاص با شور و انرژی زیای مشغول به کار شوید و به انجام برسانید و برعکس کار دیگری را با آنکه به نظرتان خیلی مهم است به تعویق بیاندازید. یا گاهی این اتفاق در زمان های خاصی برای شما روی دهد. پس بهتر است به علل تنبلی خود توجه و آن را برطرف کنید تا به یک فرد موفق و کارآمد تبدیل شوید.


علل تنبلی


ذهنیت اشخاص و افکار و طرز تلقی آنها درباره مفهوم، یکی از علل عمده تنبلی است. از این مجال به طور اختصار به چند مورد از علل تنبلی می پردازیم:
1- برای انجام کار، انگیزه مقدم است یا عمل؟ اگر انگیزه را انتخاب کردید فرد تنبلی هستید - البته در مورد همان کار - اغلب اوقات افراد باهوش و موفق انجام کار را بر انگیزه مقدم می دانند؛ مطمئن هستید اگر شروع به کار کنند یعنی قدم اول را برداشتند قدم های بعدی راحت تر برداشته می شود.
2- آیا فکر می کنید آدم های موفق همیشه با اعتماد به نفس بالا و اطمینان خاطر و به آسانی از پس کارهایشان برمی آیند؟ این تفکر غیرواقع بینانه است. اشخاصی که معتقدند زندگی افراد پرکار بدون دغدغه است و هیچ مانعی سر راهشان نیست و فکر می کنند خودشان مشکل دارند و با روبرو شدن با موانع خیلی زود دلسرد می شوند . در صورتی که افراد موفق و پرکار می دانند که برای رسیدن به هدف مورد نظر باید تلاش کنند و آمادگی مواجهه با موانع و پذیرش آن را نیز دارند.
3- ترس از شکست نیز یکی از عوامل مهم مسامحه در کار است. اصولا افراد مسامحه کار موفقیت را بیش از اندازه مهم می دانند. به عبارتی عزت نفس خودشان را با موفقیتشان می سنجند و از اینکه شکست بخورند می ترسند و در نتیجه به جای آنکه به آن کار اقدام کنند از آن فرار می کنند.
4- کمال طلبی هم از آن نیازهایی است که اگر برداشت درست از آن نشود ضربه زیادی به فرد می زند. داشتن اهداف متعالی و معیارهای بالا پسندیده است ولی این که باید همیشه همه کارهایمان عالی باشد، فشار روانی خیلی زیادی به فرد وارد می آورد. بعد از تلاش های بسیار و پی در پی، بی انگیزگی و وقت تلف کردن در وسط کار سراغ فرد می آید.


پنج نسخه برای تنبل ها


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( شنبه 89/6/27 :: ساعت 2:43 عصر )


»» کسب اعتماد به نفس و تقویت اراده

کسب اعتماد به نفس و تقویت اراده


اعتماد به نفس یعنی باور نمودن خود و تکیه بر استعدادها و توانایی‌های خویش و پر واضح است که عدم اعتماد به نفس آن است که انسان با آن که دارای ارزش‌ها و لیاقت‌های خاص خود است ولی خود را ناتوان و ناچیز می‌پندارد و ازهمین روی به خود جرات اقدام به کار را نمی‌دهد چه ارزش و لیاقت‌های خود را باور ندارد و گاه در مقایسه با دیگران،آنها را چنان بزرگ و دارای هیبت تصور می‌کند و چنان در ذهن و خیال خود بزرگ جلوه می‌دهد که گویی خودش رابرابر آنان چون موری در درگاه سلیمان می‌بیند و یا ذره‌ای در برابر خورشید می‌پندارد همین امر باعث می‌شود وقتی در برابر آن‌ها قرار گرفت دست و پای خود را گم کند.
علت عدم اعتماد به نفس امور متعدد می‌تواند باشد که در این جا به فراخور اوضاع شخصی شما به چند مورد آن اشاره می‌کنیم:
?) گاهی علت عدم اعتماد به نفس، عدم تسلط بر کار و عمل مورد نظر است و چون بر آن عمل تسلط ندارد لذا دچار تزلزلی و دست و پاچگی می‌شود. پر واضح است که در این صورت باید برای از بین بردن عدم اعتماد به نفس مهارت لازم را به کف آورید.
?) در برخی مواقع علت عدم اعتماد به نفس، ناشی از عدم ارتباط با اجتماع است یعنی کمتر در اجتماع با کسی روبرو شده و کمتر رفت و آمد داشته است.
?) شاید عدم اعتماد به نفس ترس از استهزاء دیگران و بدگویی و سخنان بی مورد آنها باشد.
?) خود کم بینی و بزرگ بینی دیگران نیز دو علت اساسی دیگر از علل عدم اعتماد به نفس است به هر حال علت آن هر چه باشد راه علاج آن به ترتیب زیر می‌باشد:
? باید نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید و به واقعیت وضعیت خود آگاهی پیدا کنید و آن را باور داشته باشید.
? هیچ گاه خود را ضعیف و ناتوان و حقیر نشمارید و الفاظی که چنین مفاهیمی‌ را القاء می‌کند بر زبان خود جاری نسازید.
? با افرادی که برای شما ارزش قایلند و هویت شخصی شما را باور دارند بیشتر حشر و نشر داشته باشید و برعکس از افرادی که در هر فرصتی شما را تحقیر می‌کنند و به شما اجازه عرض وجود را نمی دهند، دوری کنید و هرگزدر این موقعیت‌ها وارد نشوید.
? برای دیگران در حد و تراز خودشان مقام و پایگاه قایل شوید تا آنها را انسان‌های فوق العاده و برترمپندارید.
? بر اعمالی که در صدد انجام آن هستید مانند صحبت در جمع، سخنرانی، گفت‌وگوی جمعی و... تسلط علمی‌کافی داشته باشید و یا این تسلط را به دست آورید.
? سعی کنید بیشتر در اجتماعات حاضر شوید و حضور فعال داشته باشید با آنها صمیمی‌شده و مشارکت اجتماعی خود را افزایش دهید مثلاً درس سیمناری ارایه کنید ـ در کلاس سؤال خود را مطرح کنید البته از رفتارهای کوچک کار خود را شروع کنید و قبلاً آمادگی لازم را به دست آورید.
? به استهزای و ریشخند دیگران اصلاً توجه نکنید و مسیر از پیش ترسیم شده را دنبال کنید.
? با تمرین فعالیت‌های جمعی و فردی حالت طبیعی خود را حفظ و تقویت کنید.


تقویت اراده:


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( شنبه 89/6/27 :: ساعت 2:43 عصر )


»» اعتماد به نفس و غلبه بر مشکلات

اعتماد به نفس و غلبه بر مشکلات


اعتماد به نفس ، عبارت است از احساس اطمینان نسبت به خود. به عبارت دیگر ، اعتماد به نفس یک فرد به نحوه -ی احساس اودرباره ی (( من )) خویش بستگی دارد . شما در مورد خودتان چگونه فکر می کنید ؟ آیا نظر مساعدی نسبت به خودتان دارید و به خودتان احترام می گذاریم ؟ اگرپاسخ شما به سوالات اخیر مثبت باشد ، در این صورت می توان گفت که شما از یک من قوی و ایده آل ، برخوردار هستید ، اما اگرشما نظر مساعدی نسبت به خودتان نداشته باشید و برای خودتان احترام قایل نشوید ، می تون گفت که شما دارای من ضعیفی هستید .مع الو صف ، باید گفت که نظر فرد نسبت به خودش در موقعیت های مختلف زندگی یکسان نیست و ممکن است که او دریک موقعیت خودش را خوب و قوی بپندارد ، ولی در موقعیت دیگری خود پنداری ضعیفی داشته باشد .
اما ، چیزی که تاصف آور است ، این است که اغلب ما ، معمولا" بیشتر به جنبه های ضعیف خودمان اهمیت می دهیم و تمام توجه امان را بر روی نکته ضعفهایمان متمرکز می کنیم نه بر وی امتیاز اتمان . پس، چاره کارچیست؟ نخستین قدم شما برای تقویت و بالا بردن اعتماد به نفستان ،درک و فهم این حقیقت باید باشد که اعتماد به نفس ، در واقع همان نظر و عقیده ای است که شما راجع به خودتان دارید. آگاهی از این امر منجر به این خواهد شد که در تقویت اعتماد به نفستان در مسیر صحیحی گام بردارید . در مرحله’ بعدی ، باید از خودتان بپرسید که چرا در برخی از جنبه های زندگی دارای اعتماد به نفس کافی نیستند ؟ یک دلیل آن ، شاید مورد مقایسه قرار دادن خودتان با افراد دیگر باشد .
به این ترتیب ، اگر در این مقایسه شما خودتان را کمتر از دیگران بدانید، مسلما" خود پنداریتان رو به نقصان خواهد نهاد. به طور کلی ، هنگامی که شما خودتان را با فرد دیگری مقایسه می کنید ، این فرد ، چه یک هنرمند باشد ، و چه یک ورزشکار ، یک وکیل ، یک پزشک ، یک تاجر ، و یک دانشجو ، اگر آن فرد را در برخی خصوصیتها بهتر از خودتان بدانید ، خود پنداری شما تضعیف خواهد گشت . اما ، جهت مقابله با این وضعیت و جهت این که خود پنداری صحیح و مناسبی از خود داشته باشید ، بهترین شیوه نگریستن به سایر افراد، داشتن یک نگرش کلی است نگرشی که در آن ، همه’ انسان ها با هم برابر در نظر گرفته می شوند . به عبارت بهتر ، به هنگام مقایسه خود با دیگران باید به این نکته توجه داشته باشید که هر انسانی دارای منابع مختلفی است . هیچ کس یک مرد یا یک زن نیست . بلکه پیش از هر چیز دیگری همه یک انسان هستید .
شما با یک اسب برابر نیستید ، زیرا یک اسب بسیار قوی تر از شماست .، اما شما در مورد قدرت خودتان نسبت به آن اسب ، هیچ نقصی در خودتان احساس نمی کنید . سرعت یک سگ بسیار سریعتر و هیکل یک فیل ، بسیار تنومندتر از شماست اما شما در این گونه موارد نیز هیچ گونه کمبودی در خودتان احساس نخواهید کرد ، زیرا این حیوانات خارج از دایره ی تعمیم شما به عنوان یک انسان ، قرار دارد . برخی از ما ، افراد دیگر را دارای خصلت هایی می بینیم که خود فاقد آن ها هستیم و لذا در خودمان احساس کمبود می کنیم . این احساس کمبود و عدم کفایت حتی اگر در مورد یک جنبه ی جزئی و کوچک باشد سریعا" در سرتاسر وجود و در کلیت خودپنداری ما ، گسترش می یابد . ولی اگر ما همه ی مردم را به چشم یک انسان بنگیرم ، در آن صورت ، دیگر همه کس با هم برابر خواهند بود . بلند و کوتاه ، ثروتمند و فقیر ، دانا و نادان ، چاق و لاغر و . . . همگی بی معنا هستند .


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( شنبه 89/6/27 :: ساعت 2:43 عصر )


»» راهکارهایی برای تقویت اراده

راهکارهایی برای تقویت اراده


رسیدن به آرامش و درک زندگی پاک، یکی از مهم‌ترین اهداف آفرینش انسان است. خدای رحمان به ما عقل و چشم و گوش و مهم‌تر از همه ، پیام‏هایش را عنایت فرمود تا « آرامش و زندگی پاک » را تجربه کنیم:
«ألا بذکر الله تطمئن القلوب». (1)
بدون خدا، زندگی رنجی است بی پایان ، « وَ مَنْ أعْرَضَ عَنْ ذِکْری فَإِنَّ لَهُ مَعیشَه ضَنْکاًً». (2)
«کسانی که به خدا ایمان آورده و ایمان خود را به ظلم نیالوده‌اند ، دارای ایمنی و مصونیتند و آنان هدایت یافتگان واقعی هستند» (3)
بنیامین راش، پدر روان‌پزشکی می‌گوید: « دین آن قدر برای پرورش و سلامت روح آدمی ‏اهمیت دارد که هوا برای تنفس». (4)
یونگ، روانکاو می‌گوید: «در مورد بیماران روحی که از 35 سال به بالا داشتند ، حتی یک نفر یافت نمی‏شود که مشکل روانی او در آخرین مرحله تحلیل، به ایمان مذهبی مربوط نگردد و بهتر است بگوییم که هر فرد از آنان، به علت فقدان آن چه که دین به اشخاص می‏دهد ، بیمار شده‏اند و هیچ کس از آن ها که نظر دینی و مذهبی خویش را باز نیافتند ، واقعاً درمان نشده‏اند». (5)
امام علی علیه السلام می‌فرماید: « تقوا، داروی بیماری دل‏های شما و شفای مرض بدن‏های شماست». (6)
امام کاظم علیه السلام می‌فرماید: « لقمان به پسرش گفت: دنیا ، دریای ژرفی است که افراد بسیاری در آن غرق شده‏اند و تقوا و پرهیزکاری، کشتی توست. آن کشتی‌ای که آکنده از ایمان باشد ، بادبان‏های آن، توکل به خدا و پاس‌دارش، عقل و ناخدایش، علم و فرمان آن، بردباری و تحمل است». (7)
زندگی، قانون دارد. خوشبختی، با فهم و رعایت قانون زندگی و سیه‌روزی، با نادیده انگاشتن قانون زندگی، حاصل می‌شود.
موفقیت‏ها به بخت و اقبال وابسته نیست، بلکه زندگی پاک را با احترام به قوانین، می‌توان در آغوش کشید.
جوانان، دانشجویان و استادان بزرگوار، باید بدانند که دنیای بی‌خدای امروز، برای کسب موفقیت کامل و آرامش واقعی، حرف زیادی ندارد و طی دو یا سه قرن گذشته ، برخی از دانشمندان تربیتی و روان‌شناسان غربی توانسته‏اند به برخی از قوانین آن – به گونه‌ای ناقص – پی ببرند اما (قرآن و عترت)، ???? سال قبل، آن هم با رعایت همه عرصه‏های زندگی و باور به سرای ابدی، دقیق‌ترین قواعد را برای درک یک زندگی پاک، بیان کردند ، « من عمل صالحاً من ذکر و أنثی فهو مؤمن فلنحیینه حیاه طیبه». (8)
اینک برای این که دچار « روابط و دوستی‏های ویران‌گر» نشویم ، قاعده تقویت اراده را به اختصار بیان می‌کنیم .


1 - تقویت اراده در انجام برنامه‏ها


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( شنبه 89/6/27 :: ساعت 2:43 عصر )


»» مشکلات را برداریم!

مشکلات را برداریم!


« پائولو کوئلیو » در خاطره‏ای از یک خبرنگار در رابطه با « ژان کوکتو » - دانشمند فرانسوی - می‏نویسد:
خبرنگاری برایم تعریف می‏کرد: روزی به منزل ژان کوکتو رفتم خانه‏ی او در حقیقت کوهی از قاب عکس، نقاشی‏های هنرمندان مشهور و کتاب بود.
ژان کوکتو همه چیز را نگه می‏داشت و علاقه‏ی زیادی به هر یک از آن اشیا داشت. در یک مصاحبه از ژان کوکتو پرسیدم: «اگر مشکلی پیش بیاید چه می‏کنید؟ »
کوکتو پرسید: « مثلا چی؟ »
گفتم: « مثلا اگر همین حالا این خانه آتش بگیرد و فقط مجبور باشید که یک چیز را با خودتان ببرید: کدام یک از این چیزها را انتخاب می‏کردید؟ »
ژان کوکتو قدری مکث کرد و گفت: « آتش را انتخاب می‏کردم! »
ملاحظه می‏کنید! باید مانند: «ژان کوکتو» هنگام حضور مشکل به جای دست پاچه شدن ونگران بودن اول مشکل را تحلیل و بی‏درنگ آن را حل کرد!
مشکلی نیست که آسان نشود
مرد خواهد که هراسان نشود
خداوند در سوره‏ی انعام آیه 59 می‏فرماید:
« و ما تسقط من ورقه الا یعلمها »
« هیچ برگی از درخت نمی‏افتد، مگر به اذن او ».
با درک این مهم و این که تمامی امور ما زیر نگاه عمیق خداوند جاریست، نگاهی به مشکلات خود می اندازیم:
مشکلاتی که فرآیند آن رنج می‏باشد از دو راه بر ما حادث می‏گردند:
- انتخاب خداوند!
- انتخاب خودمان!
اما انتخاب خداوند یعنی چه؟ باید بدانیم ما به این دنیا آمده‏ایم برای آزمایش نه برای آسایش! اما بفهمیم فرق فاحش آسایش را با آرامش!


آزمایش الهی چیست؟


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( شنبه 89/6/27 :: ساعت 2:43 عصر )


»» گردنبند منچستر یونایتد

گردنبند منچستر یونایتد


هدیه مخصوص روز زن


با یوگا لاغر شویم


بسته طلایی جام جهانی


رمز و راز شیک پوشیدن


کتاب 100 پرسش و پاسخ


باور های نسیم


آموزش شعبده بازی(استاد کاوه+..


کتاب جواهرات و زیورآلات


انتخاب همسر


گزینه برتر


اثر ترسناک و دلخراش خودسوزی


مجموعه آثار خسرو شکیبایی


فوت و فن شعبده بازی


پکیج سیستم مالی شرکت های تعاون


تعاون و آمارهای بخشی


بهترین روش معافیت از سربازی


جدیدترین نرم افزارهای 2008


کتاب پرسش و پاسخ های حقوقی+CD


باور های نسیم


آشنایی با قانون کار و ...


آشنایی مدیران با مقررات تعاون


چنین بود زندگی‌ها ، عشقها و


کنترل راه هوایی در بیماران


کنترل راه هوایی در بیماران


یائسگی و درمان جایگزین هورمونی



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( شنبه 89/6/27 :: ساعت 2:43 عصر )

»» آموزش تکنیکهای تست زنی کنکور

آموزش تکنیکهای تست زنی کنکور


گردنبند آنجلینا


ست مروارید عشق


BOSS ساعت


آموزش تافل 2010


پاک کننده جادوییLCD


ویندوز مخصوص کودکان


کارت پستال سخنگو


افکار دیگران را بخوانید!!


روز قیامت نامعلوم


دستبند انریکو ( اصل )


انگشتر تمام نگین سارینا


پیش بینی نستر اداموس


می خواهم لاغر بمانم


بانک تحقیقاتی دانشجو


طرح های موثر کسب درآمد


تی شرت پرسپولیس+کتاب


لپ تاپ عمو فردوس


دستبند استقلال


جارو برقی USB


آموزش زبان HOW DO YOU DO


تلموی جادویی


ساعت مدل شاتل


فوت و فن شعبده بازی


ساعت Puma



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( شنبه 89/6/27 :: ساعت 2:43 عصر )

»» 8500 بازی برای موبایل+کتاب

8500 بازی برای موبایل+کتاب


برچسب ایمنی


پلمپ های کابلی


بطری پلمپ شده


پلمپ پلاستیکی کمری


پلمپ پلاستیکی کمری 2


پلمپ پلاستیکی ps4 15


پلمپ کابلی تمام اتوماتیک


عطر ماه تولد شما


صابون نرم روغن کوسه


صابون نرم کننده و آرام بخش may


صابون آرامش بخش ابریشم may


صابون تمیز و احیا کننده may


لوسیون پاک کننده آرایش rilanja


صابون ضدچروک خرچنگ


نوار موبر veet


مایکروسافت آفیس2007 + کتاب


معروفترین دایره المعارف + کتاب


نرم افزارهای آرایشگری+کتاب


دیکشنری6 babylon Pro + کتاب


ژورنال لباس 2008+کتاب


پادشاه موبایل + کتاب


آموزش مدتیشن


سفره آرایی مدرن


آموزش زبان کودکان



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( شنبه 89/6/27 :: ساعت 2:43 عصر )

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

10 سرویس رایگان برای ارسال اس ام اس!
کد مخفی نوکیا و سامسونگ
کدهای مخفی گوشی های فیلیپس - Philips Sectret Codes
کدهای مخفی گوشی های میتشوبیشی - Mitsubishi Sectret Codes
کدهای مخفی گوشی های پاناسونیک - Panasonic Sectret Codes
کد های مخفی گوشی های سامسونگ
کدهای مخفی موبایل گوشی های سونی اریکسون
کد های مخفی موبایل گوشی نوکیا
کد های مخفی موبایل سامسونگ سری کامل
کدهای مخفی گوشی های موبایل زیمنس
[عناوین آرشیوشده]


مجموعه[10] . لباس[9] . بازی[8] . زنانه[8] . جادویی[7] . آثار[6] . آلبوم[6] . آموزش[6] . بلند[5] . موسیقی[5] . شعبده[5] . سیم[4] . فلش[4] . مدل[4] . مموری[4] . تی شرت[4] . تیشرت[4] . دهنده[4] . جدید[4] . mp[4] . LED[3] . اسکلت[3] . اصل[3] . Speed[3] . آیلین[3] . ساعت[3] . تکه[3] . اشعه[3] . مخصوص[3] . موبایل[3] . گوشی[3] . همراه[3] . کاور[3] . کوچک[3] . گیر[3] . گیگابایت[3] . شوک[3] . صورت[3] . ضد[3] . تی[3] . کاره[3] . کامپیوتر[3] . کامل[3] . ویژه[3] . کن[3] . کنسرت[3] . کی[2] . کیتارو[2] . کمربند[2] . کلام[2] . نرم افزار ارسالsms تبلیغاتی از گوشی شما نرم افزار ارسال پیامک[2] . کارته[2] . ورزشی[2] . شرت[2] . فارسی[2] . علی[2] . شفاف[2] . سرعت[2] . شارژی[2] . گل[2] . فرهاد[2] . هلو شبکه (کد 44)[2] . میز[2] . نسخه[2] . مچی[2] . مجموعه بانکهای اطلاعاتی معماری معمارى داخلى 2 بانک اطلاعات طر[2] . لوازم[2] . بهترین[2] . بی[2] . بازیهای[2] . اورجینال[2] . تصویری[2] . جارو[2] . پیراهن[2] . سحر[2] . سعید[2] . حرفه[2] . خرد[2] . خرید[2] . درمانی[2] . دزد[2] . TV[2] . SAP 2000 12 ویژه رشته های مهندسی وعمران تحلیل استاتیکی و دینا[2] . Need[2] . shift[2] . Sweeper[2] . Swivel[2] . آمیز[2] . استاد[2] . البوم[2] . ام[2] . Enterprise[2] . In[2] . Mate[2] . Life[2] . love[2] . of[2] . One[2] . AutoCAD Collection 2005 ویژه رشته های مهندسی و مکانیک مجموعه[2] . All[2] . for[2] . Fresh[2] . From . Games . Generals . GiG . Grand . GTA . Apple . Auto . AutoCAD 2009 ویژه رشته های مهندسی و مکانیک قویترین نرم افزار . AutoCAD 2010 ویژه رشته های مهندسی و مکانیک قویترین نرم افزار . ( . (Body . (Table . 10 سرویس رایگان برای ارسال اس ام اس! . 21ماساژور . 32 . Age . AutoCAD Collection ویژه رشته های مهندسی و مکانیک مجموعه نرم ا . Blue . Bolt . C&C . Call . CATIA 6 R2009 ویژه رشته های مهندسی و مکانیک » ادامه توضیحات . CATIA V6 R2009 ویژه رشته های مهندسی و مکانیک این نرم افزار یک . cd . City . Counter . CRM . Dance . Dance1 . Dicer . Driver . Duty . Dynamics . Edition . Effect . Empires . Oriflame . Patch . PES . Response . Safari . SAFE 12.1 ویژه رشته های مهندسی وعمران نرم افزار طراحی و تحلیل . Madness . Mass . ll) . Lost . Modern . N . IV . K . kdm . Keenion . Kids . King of Programs 2010 . kisslove . Episodes . ETABS 9.5 ویژه رشته های مهندسی وعمران شناخت المان های ساختمان . FIFA . LED) . Legends . Liberty . امگا . امید . امین . اند . انقلابی . انگشتی . انگیز . انیمه . اورانوس . الحسنه . الدین . الله . الکترونیک . الکرسی . اسکاج . اسکاچ . آموزش AutoCAD 2010 دو بعدی پیشرفته ویژه رشته های مهندسی و مکا . استقلال . استیل . اسفند . آهنگهای . آویز . آیت . اصلی . اطلاعات . افتخاری . افزارمایکروسافت . افسانه . اقیانوس . اکسل . اکسیژن . اگ . اگلسیاس . البو . Table . The . Theft . time . tronghold . t-shirt-esfand . Sims . Nicer . Nokia . sd . Searche) . Server . SharePoint . Undercover . Up to date 2007- مخصوص پزشکان . usb . Vehicle & Engine Analysis ویژه رشته های مهندسی و مکانیک مجموع . Warfare . آبی . Strike . Stronghold . آخرین . آزاری . اتش . اتوماتیک . اتومبیل . احراری . احمد . اردیبهشت . اسپانیا . اسپید . اسپین . دزدگیر . دستگاه . دستمزد . دستی . دعوت . دلفینی . دنس . دنس1 . خط . خطاگیر . خلا . خودرو . خودروهای . خودکار . خولیو . خیاطی . دایسر . درایو . درب . درخت . درزد . حسام . حسین . حصیری . حقوق . حلقه . حمید . خاص . خانگی . جذاب . جعبه . جنون . جواهر . جواهرات . جوراب . جوهر . جی . چاووشی . چراغ . چرتکه . چرخ . چند . حامی . سعیدی . سمبول . سمعک . سنتور . سنسور . سنگ . سه . سوئیچ . سونی اریکسون (برای همه مدل ها) . سی . سیستم . سراج . سبزیجات . ست . زنده . زیبا . زکی . ژورنال طراحی داخلی و خارجی ساختمان 2009 » ادامه توضیحات ق . ساتن . ساز . دهها . دوبله . دوراسل . دوقلوی . دولتو . دی . دیجیتالی .
 

>> بازدید امروز: 16
>> بازدید دیروز: 49
>> مجموع بازدیدها: 350139
» درباره من «

▂ ▃ ▅ ▆ موبایل کد ▆ ▅ ▃

.::مرجع کد آهنگ::.

.::دریافت کد موزیک::.



» پیوندهای روزانه «

هالیوودشاپ
ماه مارکت
ماه شاپ
بازیهای آنلاین جذاب و اکشن و مهیج و تست های هوش
فروشگاه مجازی زرشک خراسان جنوبی [3]
[آرشیو(5)]

» آرشیو مطالب «
شهریور 89
مرداد 89
تیر 89
خرداد 89
فروردین 89
دی 89
مهر 91

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «
عاشق آسمونی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
عشق سرخ من
هادرباد شناسی (روستایی در شرق شهرستان بیرجند) HADERBAD SHENASI
بهترین نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری، انبارداری
****شهرستان بجنورد****
مشاور
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
.: شهر عشق :.
جهاد ادامه دارد...
دوستی و دوست یابی
قافیه باران
مجموعه بیانات رهبر معظم
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
جکستان ، عکاسخانه ، نرم افزار سرا
کامپیوتر و لوازم جانبی و نرم افزار آموزش
عمو همه چی دان
فتو بلاگ
پرسش مهر
تنهاترین عاشق
روان شناسی زن و مرد
تبادل نظر
وای ندیدید شما ا!!!!!!!

مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
راه و راهنما
xXxXx کرجـــیـــهــا و البرزنشینها xXxXx
Sense Of Tune
مقالات روان شناسی
کودکان استثنایی
جدیدترین یوزر پسورد آنتی ویروس nod32- Kaspersky - Avira
یوزر آنتی ویروس و مسابقات تبیان و راسخون و قرآنی
شناختی
روان شناسی کودکان استثنایی
مهدویت
یا غیاث المستغیثین - روز های آبی من
مذهب عشق
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
اتیسم
شش گوشه
کتابخانه دیجیتال روانشناسی
جنبش قطره سرگشته
دکتر علی حاجی ستوده
روان شناسی
آپدیت جدیدترین یوزر پسورد آنتی ویروس nod32
پرسش مهر ... پیشرفت ،راه‌های پیشرفت و موانع پیشرفت چیست ؟
صدفی برای مروارید
شرکت نمین فیلتر
بهترین ها برای شما
میترایسم
فیلم، کارتون، سریال ایرانی، خارجی، موسیقی پاپ، کلاسیک
طوفان در پرانتز
پرنسس خشگله عکس دانلود نرم افزار و بازی narmafzar gam aks
پرسش مهر 10
خدمات اینترنتی و حراج نرم افزار
نرم افزارهای تخصصی و موبایل و نرم افزارهای آموزشی تخصصی و موبایل
گالری لوازم آرایشی، بهداشتی
لوازم آرایشی و بهداشتی و ادکلن
پارس دانلود
ایران دانلود - دانلود نرم افزار - ویروس یاب
گالری دستبند، انگشتر، گردنبند، سرویس، گوشواره
گالری نرم افزارهای مالی، اداری حسابداری و انبارداری
گالری بهترین نرم افزارهای سیستم عامل، طراحی گرافیک، برنامه نویسی
مقالات اختلالات رفتاری و روانی...
گالری بهترین بازیها و سرگرمیهای حادثه ای و فکری
پسران جوان
سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی
گالری نرم افزارهای مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی، معماری، عمران
گالری آموزش زبان های انگلیسی آلمانی فرانسوی عربی اسپانیایی
گالری نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی،کودک
بهترین نرم افزارهای موبایل سامسونگ، سونی اریکسون، موتورلا، نوکیا
گالری سریال ها، فیلم ها، کارتون های ایرانی و خارجی و نرم افزار
چهارراه
بهترین نرم افزارهای آموزشی زبان برای ایرانیان
بهترین دستبند، انگشتر، گردنبند، مدال، سرویس، گوشواربرای ایرانیان
بهترین ها لوازم آرایشی، لاغری، بهداشتی، عطر، ادکلن
بهترین نرم افزارهای بازی سرگرمی،حادثه ای، اتومبیلرانی،فکری، ورزش
گالری بهترین نرم افزار، کاربردی مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی
بهترین نرم افزار زبان های خارجی انگلیسی آلمانی فرانسوی عربی
بهترین های نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی
بهترین نرم افزارهای آموزشی برای ایرانیان
بهترین لوازم منزل،خودرو،کامپیوتر، موبایل و کیتهای الکترونیکی
نرم افزارهای کاربردی مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی
جکستان . عکاسخانه
نرم افزار موبایل نوکیا، سونی اریکسون، موتورلا،
گالری بهترین نرم افزار آموزش زبان های انگلیسی
نرم افزار زبان های خارجی انگلیسی آلمانی فرانسوی عربی اسپانیایی
w x y z * دبلیو ایکس وای ضد * کد
گالری بهترین ها در رنگین کمان
بانک مقالات روانشناسی
پایگاه عکس و پیامک و دانلود بازی و نرم افزار
فروشگاه کتب روانشناسی، اسلامی، ایران شناسی وسیستم عامل
لوازم خانگی و اثاثیه منزل و لوازم آشپزی
فروشگاه نرم افزارهای گرافیکی و سرگرمی و بازی
نرم افزارهای میکس مونتاژ و آموزشی میکس مونتاژ
پوشاک & تی شرت دخترانه پسرانه استین کوتاه و بلند & ژاکت
فروشگاه استثنایی
هتل دانلود
سکوت نیمه شب
کوچک های بزرگ
دهکده مجازی ...
دختر غریب
دانلود سانسور نشده های سریال افسانه جومونگ
پرسش مهر . ...... چگونه خدمتگذار خوبی باشیم
عکاسخانه
عکس های توپ گلها همه آفتاب گردانند
جک جک جکستان
پیچیدگی سکوت
متفاوت
تی شرت پسرانه دخترانه
عطر و ادکلن
لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی
سیستم عامل و نرم افزار
آموزشی درسی
آموزش میکس و مونتاژ
بازی و سرگرمی
تلفن همراه
پخش کننده آهنگ
ثبت دامین(Domain) و وطراحی سایت
لوازم جانبی خودرو
کامپیوتر و لوازم جانبی
معماری وشهر سازی
فرهنگی هنری، عکس، مدل لباس، مانتو، ژاکت، سارافون دخترانه و زنانه
فروش کتب، مهندسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، لغتنامه، شعر،داستان
فروشگاه لوازم منزل،خودرو،کامپیوتر، موبایل و کیتهای الکترونیکی
دستبند، انگشتر، گردنبند، مدال، سرویس، گوشواره، زیورآلات
فروش نرم افزار، بازی، سرگرمی،حادثه ای، اتومبیلرانی،فکری، ورزشی
فروشگاه نرم افزارهای سیستم عامل، طراحی گراف
نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی،کودک
نرم افزار کاربردی مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی، معماری، عم
لوازم بهداشتی آرایشی،عطر ، آدکلن ، لوازم لاغری و کرم
فیلم، کارتون، سریال، موسیقی، پاپ، ایرانی
نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری، انبارداری
فروشگاه نرم افزارهای نوکیاو موتورلا و سونی اریکسون و سامسونگ
بهترین نرم افزارهای سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی
گالری لوازم منزل،خودرو،کامپیوتر، موبایل و کیتهای الکترونیکی
گالری بهترین کتب مهندسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، لغتنامه
عشق صفا صمیمیت محبت
عشق تابینهایت
عدالت جویان نسل بیدار

» صفحات اختصاصی «

» لوگوی لینک دوستان «















» طراح قالب «