سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
▂ ▃ ▅ ▆ موبایل کد ▆ ▅ ▃
 
 
جدال تدبیر را ویران کند . [نهج البلاغه] 
»» بازی مدال افتخار 1 - خط شکنان

بازی مدال افتخار 1 - خط شکنان


بازی XBOX 360 Battlestations Pacific - FREE بازی XBOX 360 Battlestations Pacific - FREE


Aztaka - افسانه آزتاکا


"" بازی تغییر زمان time shift مخصوص کامپیوتر ""


بازی افسانه جومونگ


بازی زیبای Black Bucaneer - پلی استیشن 2


بازی تیکن 5 برای PC


Battlefield-Bad-Company-2


بازی جدید ALPHA


Resident Evil 5


splincell conviction A


KING ARTHUR - PS2 _شاه آرتور


شاهزاده ایرانی 5


مجموعه کامل کانتر


خدای جنگ 1و2 برای کامپیوتر!!!


Saw: The Videogame - بازی کامپیوتری "اره"


مرد عنکبوتی ? – Spider Man 3


بازی Assassin`s Creed 2


بازی کشتی کج 2010


بازی زیبا و مهیج منطقه سیاه (Dark Sector)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( دوشنبه 89/5/4 :: ساعت 10:55 عصر )

»» ارتباط انسانی از راه اینترنت

ارتباط انسانی از راه اینترنت


نویسنده: دکتر جرمی استنگروم (Jeremy Stangroom, Ph.D)


 


دانلود



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( دوشنبه 89/5/4 :: ساعت 10:54 عصر )

»» اینترنت و شوک فرهنگ

اینترنت و شوک فرهنگ


نویسنده: جری استراتون(Jerry Stratton) مشاور در زمینه اینترنت، طراح وب، نویسنده، موسیقی دان و برنامه نویس


 


دانلود



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( دوشنبه 89/5/4 :: ساعت 10:54 عصر )

»» جهانی شدن و چشمانداز توسعه جامعه اطلاعاتی

جهانی شدن و چشم‌انداز توسعه جامعه اطلاعاتی


نویسنده: جی. اس. یاداو ( G.S.Yadav) استاد انستیتوی ارتباطات جمعی هند، دانشگاه جواهر لعل نهرو، دهلی


تاریخ انتشار: فوریه ی 1993


 


دانلود



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( دوشنبه 89/5/4 :: ساعت 10:54 عصر )

»» اینترنت و اعتیاد مجازی (گاهی اوقات فناوری جدید میتواند مشکلات جد

اینترنت و اعتیاد مجازی (گاهی اوقات فناوری جدید می‌تواند مشکلات جدیدی را بوجود آورد)


نویسنده: دکتر دیوید ان.گرین فیلد( David N. Greenfield, Ph.D.) دکتری روانشناسی مشاوره و عضو مرکز مطالعات اینترنتی- انجمنهای بهداشت روانی


تاریخ انتشار: آگوست 1999


 


دانلود



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( دوشنبه 89/5/4 :: ساعت 10:54 عصر )

»» از روشهای صحیح مطالعه چه می دانید؟

از روشهای صحیح مطالعه چه می دانید؟


در مقاله پیشین در مورد اصولی که در هنگام مطالعه باید در نظر داشته باشید، توضیحات مختصری ارایه دادیم. در ادامه این مقاله سعی داریم چند روش معتبر و البته بسیار موثر مطالعه را به شما نوجوانان عزیز آموزش خواهیم داد.


زمانی که صحبت از یادگیری و مطالعه می شود، اولین و مهمترین مساله ای که باید در ذهن داشته باشید این است که در این زمینه باید بین مهارتهای مطالعه، تکنیکهای مطالعه و روش های مطالعه تمایز قایل شد.


مهارتهای مطالعه شامل توانایی یادگیرنده برای یک مطالعه موفقیت آمیز است که نقش بسیار موثری در یادگیری افراد دارد برای مثال توانایی تمرکز، درک دقیق و درست مفاهیم و همچنین توانایی به خاطر آوردن آنچه که قبلا آموخته شده است(یادآوری) از اصول اساسی مهارتهای مطالعه است. البته مهارتهای مطالعه را نباید با تکنیکهای مطالعه و یا روشهای مطالعه اشتباه گرفت. برای درک تفاوت بین این سه مورد به این مثال توجه کنید:


بین مهارتهای مطالعه، تکنیکهای مطالعه و روش های مطالعه تمایز اساسی وجود دارد
 یک بازیکن فوتبال را در ذهن مجسم کنید. برای اینکه این فرد تبدیل به یک بازیکن حرفه ای فوتبال شود لازم است که ابتدا مهارتهای اولیه و اصلی را در زمینه های پاس دادن، هد زدن، دریبل کردن و ... کسب کند تا در مرحله بعدی بتواند تکنیکهای یک بازی دسته جمعی مانند فوتبال را بیاموزد. تازه بعد از یادگیری این مهارتهاست که او می تواند در زمینه تکنیکها و روشهای  فوتبال تبحر یابد. بنابراین مهارتهایی مانند پاس دادن و دریبل کردن و ..را می توان با مهارتهای مطالعه مورد قیاس قرار داد و از طرف دیگر تکنیکها و روشهای مورد استفاده یک بازیکن فوتبال را با تکنیکها و روشهای مطالعه مقایسه کرد.


تکنیکهای مطالعه نیز به سه گروه عمده برنامه ریزی، نظارت و ارزشیابی و نظم دهی تقسیم می شود. که البته در این مقاله قصد نداریم به توضیح مفصل تکنیکهای مطالعه بپردازیم بلکه تمرکز بیشتر ما بر روی روشهای مطالعه خواهد بود. روشهای یادگیری روشهایی هستند که با آموختن آنها میتوان به یادگیرندگان کمک کرد تا نسبت به یادگیری و تفکر خود آگاهانه عمل کنند و در برخورد با تکالیف مختلف یادگیری از روشهای مفید استفاده کنند. در ادامه سه روش پس ختام، کاپس و مردر به شما نوجوانان عزیز آموزش داده می شود.


روش پس ختام بر سه اصل مهم سازمان دهی، بسط معنایی و تمرین بازیابی استوار است و دلایل عمده موفقیت آن توجه به همین اصول نظری است.


ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( دوشنبه 89/5/4 :: ساعت 10:54 عصر )


»» هجوم اعتیاد تا مرز کودکی

هجوم اعتیاد تا مرز کودکی
سن اعتیاد در ایران پایین آمده است



مدیرکل دفتر پیشگیری بهزیستی کشور گفت: سن اعتیاد در کشور پایین آمده و البته وفور مواد مخدر ، نبود اشتغال و بالا رفتن تجمل‌گرایی و ... در جامعه بر پایین آمدن سن اعتیاد تاثیر دارد.


فرهاد اقطاری در کارگاه آموزش راهکارهای پیشگیری از اعتیاد  اظهار داشت: در ایران بیش از 2 میلیون معتاد وجود دارد که هزار و 200 نفر معتاد واقعی و 800 هزار نفر به صورت تفننی مصرف می‌‌کنند.


 


وی افزود: این آمار جدا از موارد استفاده از سیگار، قلیان و دیگر مواد است که اکثرا در سن 25 تا 39 سال مصرف می‌شود.یکی از عوامل شایع در امر اعتیاد شرایط محیطی و روابط اجتماعی است.


خانواده ‌هایی که قبل از بلوغ فرزندان آموزش دیده باشند، می‌توان امیدوار بود که آسیب‌های اجتماعی در آن خانواده کمتر رخ می‌دهد.مدیرکل دفتر پیشگیری بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: محیط خانواده در این امر تاثیر به سزایی دارد ، در خانواده ‌هایی که قبل از بلوغ فرزندان آموزش دیده باشند، می‌توان امیدوار بود که آسیب‌های اجتماعی در آن خانواده کمتر رخ می‌دهد.


اقطاری با اشاره به اینکه سن اعتیاد در کشور پایین آمده است، گفت: البته وفور مواد مخدر، نبود اشتغال و بالا رفتن تجمل گرایی و ... در جامعه بر پایین آمدن سن اعتیاد تاثیر دارد.دوران بلوغ دوران حساسی است و همزمان با ایجاد تغییرات جسمی و جنسی در بچه‌ها، تغییرات روحی و روانی و افسردگی نیز ایجاد می‌شود.والدین باید در عین آزاد گذاشتن فرزندان مراقبت را نیز به عمل آورند.


 ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( دوشنبه 89/5/4 :: ساعت 10:54 عصر )


»» حال و هوای روزهای بلوغ

حال و هوای روزهای بلوغ


 دوره نوجوانی از مهم ترین و حساس ترین دوره های زندگی انسان به شمار می رود، زیرا در این دوره نوجوان به دنبال یافتن هویت خویش، در مسیر شکل دادن به شخصیتی متکی به خود گام برمی دارد. سؤالات متعددی نیز در ذهن نوجوان نقش می بندد که چنانچه نتواند پاسخی مناسب برای آن ها بیابد، چه بسا ممکن است شخصیتی متزلزل و احیاناً دوگانه پیدا کند.


بنابراین، شناخت جنبه های مهم جسمانی، روانی، اجتماعی، عقلانی و اخلاقی نوجوانان این توانایی را به نوجوان و اطرافیان او می دهد تا شیوه صحیح برخورد با تغییرات جسمی ـ روانی به وجود آمده را بدانند و تا حدی از بروز ناسازگاری های خاص این دوران جلوگیری نمایند. این مقاله، نیم نگاهی به جنبه های مهم شخصیت نوجوانان انداخته است.


 


دوره نوجوانی هم زمان است با دوره بلوغ. یکی از بحرانی ترین دوره های زندگی.


در دروه بلوغ، تغییرات گوناگونی در ابعاد شخصیتی نوجوان رخ می دهد که هر کدام به نوعی می تواند بر او اثر بگذارد و حتی گاهی شخصیّت او را دگرگون سازد. این مقاله، به برخی از این جنبه ها اشاره دارد. اما پیش از ورود به اصل بحث، توجه به چند نکته لازم است:


 


1ـ بحران بلوغ: فرایند بلوغ یکی از بحرانی ترین دوره های زندگی هر فرد است. استانلی هال، (Hall, Stanly) که به پدر روان شناسی بلوغ معروف است، این مرحله را «دوران طوفان و فشار» می نامد. نوجوان در این دوره،تمایلات و خواهش های متضادی دارد; مثلاً با این که می خواهد با دوستان باشد، به تنهایی نیزعلاقه مند است.


روسو دوره بلوغ را تولّد مجدّد می داند. او می گوید: وقتی فرد به دوره بلوغ می رسد مثل این است که فرد دیگری با خصوصیات بدنی و روانی متفاوتی در وی به وجود آمده است.


در هفت سال سوّم زندگی که دوران بلوغ و جوانی است، تحولات سریعی در جسم و جان نوجوان پدیدار می گردد و در مدّت کوتاهی اندام و افکارش به کلّی تغییر می کند. دوره نوجوانی و بلوغ به سنین بین 12 تا 18 سالگی اطلاق می شود. این دوره یکی از بحرانی ترین دوره هاست. گاهی گذشتن از مرز کودکی و رسیدن به قلمرو بلوغ با نابسامانی های فراوانی همراه است. در این دوره، نوجوان نه دیگر کودک به حساب می آید و نه هنوز به درستی بالغ گردیده است.


وی در مرز بین این دو مرحله (کودکی و بزرگسالی) قرار می گیرد و با فشارها و انتظارات خاص هر دوره رو به رو می شود; از سویی، اگر کار کودکانه بکند او را ملامت می کنند که بزرگ شده است و این کار در شأن او نیست و از سوی دیگر، معمولاً با او مانند بزرگسالان رفتار نمی شود. در زندگی، نقش کودک و بزرگسال، هر کدام مشخص است و می دانند چه کاری باید انجام دهند، ولی نوجوان در وضع روحی مبهم و پیچیده ای به سر می برد; او به درستی نمی داند چه باید بکند.


 


2ـ تعریف بلوغ و نوجوانی: کلمه «بلوغ» یا (Puberty) ممکن است به چند صورت تعریف شود:


 


الف. بلوغ جنسی: بلوغ به این معنا یعنی رسیدن به سن تولید مثل و شهوت جنسی که سنین آن در بین ملل و افراد گوناگون بر حسب نژاد، مناطق جغرافیایی و آب و هوایی متفاوت است و معمولاً بین سنین 12 ـ 18 سالگی واقع می شود.


 


ب. بلوغ جسمی (فیزیولوژیک): بلوغ به این معنا همان آخرین حدّ رشد اندام ها است که زمان آن از یک سو، به نژاد فرد بستگی دارد واز سوی دیگر، به قوانین رشد و نموّ هر یک از اعضا. در این زمینه، تن کردشناسان (فیزیولوژیست ها) و روان شناسان به این نتیجه رسیده اند که اندام های انسان تا پنج سال اول زندگی به طور سریع رشد می کند و سپس رشد آن تا سنین 12، 13 سالگی به کندی می گراید، در دوره نوجوانی سرعت رشد دوباره افزایش می یابد و در فواصل بین 18 ـ 25 سالگی جسم به حدّ کمال خود می رسد و رشدش نیز متوقف می گردد. لازم به ذکر است که تمام قسمت های بدن در دوره رشد به یک میزان رشد نمی کند، بلکه بعضی از اعضا رشد بیشتری دارند، چنانچه مشهور است که «نوجوان شلوارش یک سال زودتر از کتش کوچک می شود.»


 


ج. بلوغ شرعی: سن تکلیف در کشورهای گوناگون بر اساس اعتقاداتی که دارند فرق می کند; مثلاً اسلام سن 9 سالگی را برای دختران و 15 سال را برای پسران سن بلوغ می داند.4 البته بعضی از فِرَق اسلامی در سن بلوغ با شیعه فرق دارند; مثلاً فقه حنفی برای دخترسن17 سالگی و برای پسر سن 18 و 19 سالگی را سن بلوغ می داند و فقه مالکی بلوغ را وابسته به سن نمی داند.


 


د. بلوغ عرفی (سن قانونی): قوانین مدنی کشورها اغلب دو یا سه سال دیرتر از دستورات شرعی نوجوانان را بالغ و مسؤول رفتار خود می داند.


 


هـ. بلوغ روانی (بلوغ شخصیّت): بلوغ روانی دارای جنبه های گوناگونی از قبیل پختگی، هوش، درک مفاهیم اخلاقی، نقطه اوج حافظه، کمال اراده، انفعالات و سایر خصوصیات ذهنی است که در صورت هماهنگی، تعادل فرد را به وجود می آورد و در صورت ناهماهنگی، موجب رفتار غیر عادی یا بی تعادلی روانی می شود.


با توجه به تعاریف ارائه شده، بلوغ دارای معانی متفاوتی است، اما منظور روان شناسان از آن، بیش تر تغییرات بدنی (جسمی و جنسی) می باشد. آنان مراد خود را از دیگر موارد بلوغ با پسوند می آورند; مثل بلوغ روانی، بلوغ شرعی و بلوغ عرفی و... .


 


3ـ نوجوانی: اصطلاح «نوجوانی» (Adolesence) در مقایسه با کلمه «بلوغ» معنای وسیع تری دارد و دوران مهمی از زندگی انسان را شامل می شود. سنین بین 12 ـ 18 سالگی، که سنین نوجوانی است، خود به سه قسم می شود: الف. مرحله پیش از بلوغ: ورود تدریجی کودک به مرحله بلوغ


ب. مرحله بلوغ: ظهور معیارهای بلوغ جنسی مثل عادت ماهیانه و احتلام


ج. مرحله پس از بلوغ: رشد صفات ثانویه جنسی.


 


الف. اهمیت نوجوانی از دیدگاه دانشمندان:


افلاطون این دوره را دوره ای می داند که  احساسات و عواطف بر افکار فرد چیره می شود.


روسو می گوید: نوجوانی توّلد ثانوی است.


استانلی هال معتقد است نوجوانی دوره طوفان و فشار بوده و نوجوانی یک جهش ناگهانی است.


کورت لوین آلمانی هم اعتقاد دارد که کودک و بزرگ سال، هر کدام یک نوبت، بار کودکی و بزرگ سالی را بر دوش می کشند، ولی نوجوان مجبور است یکجا بار هر دو را بر دوش بکشد; زیرا متعلق به هر دو می باشد.


 


ب. اهمیت نوجوانی از نظر اسلام:


اسلام این موضوع را از دو جنبه مثبت و منفی مدّ نظر قرار داده است: در جنبه مثبت، به نظر اسلام، نوجوانی دوره قوّت و توانایی است که در بین دو دوره ضعف و ناتوانی (کودکی و پیری) قرار گرفته: «اللّهُ الذّی خَلقکُم مِن ضعف ثُمَّ جَعل مِن بعدِ ضعف قوّةً ثُمَّ جَعَل مِن بعدِ قوّة ضعفاً و شیبةً یَخلُق ما یشاءُ و هو العلیمُ القَدیرُ.» (روم: 54)


اولیای اسلام نیز نوجوانی را یکی از نعمت های پر ارج الهی و از سرمایه های بزرگ سعادت در زندگی بشر شناخته اند:


ـ قال رسول الله(صلی الله علیه وآله): «اُوصیکم بِالشُّبّانِ خیراً فاِنّهم اَرقّ افَئدةً اِنّ اللّهَ بَعَثَنی بَشیراً و نَذیراً فَحالَفنی الشُّبّانُ و خالفنی الشّیوخُ.»


ـ قال علی(علیه السلام): «شیئان لایُعرف فَضلهما اِلاّ مَنْ فَقَدهما الشّبابُ و العافیة.»


در جنبه منفی، اولیای الهی از این دوره به دوره جنون و مستی تعبیر کرده اند:


ـ قال رسول الله(صلی الله علیه وآله): «الشّبابُ شعبةٌ مِن الجنونِ.»



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( دوشنبه 89/5/4 :: ساعت 10:54 عصر )

»» نوجوانان وارد شوند!

نوجوانان وارد شوند!


نکات کلیدی برای رابطه نوجوانان با والدین


1. وقتی که والدینتان غیر منطقی هستند با آنها بحث استدلالی نکنید، لبخنده زده و موافقت کنید. این کار باعث می شود تا احساس خجالت و گناه کنند. هنگامی که آنها سرگرم صحبت با شما هستند، به کار دیگری مشغول نشوید زیرا این کار آنها را عصبانی می کند.


 2. هنگامی که والدین منطقی هستند (یعنی درباره انتظارات خود و یا یک تصمیم با شما صحبت می کنند) به آنها گوش دهید تا سخن خود را به پایان برسانند، سپس دلایل و انتقادات خودتان را مطرح کنید. آنها انتظار ندارند که شما سخنشان را قطع کنید لذا از این کار عصبانی می شوند و دیگر به شما احترام نخواهند گذاشت.


 3. اگر والدینتان درخواست شما را رد کردند یا اجازه انجام کاری را به شما ندادند یا آزادی شما را محدود کردند، نپرسید «چرا؟» زیرا با «نه» دیگری مواجه می شوید. به جای آن بگویید «چه کاری می توانم انجام دهم تا به درخواستم پاسخ دهید یا به آزادی من احترام بگذارید؟»


سؤال «چه باید بکنم؟» به شما نشان خواهد داد که برای جلب رضایت والدین خود چه کاری باید انجام دهید.
4. اگر والدین شما عصبانی شدند بر اعصاب خود مسلط باشید و آن را کنترل کنید. بسیاری از مواقع، عواملی چون رئیس، همسایه و مغازه دار باعث ناراحتی آنها شده اند نه شما. با آنها آرام باشید و اگر فایده ای نداشت کاری به کارشان نداشته باشید تا به حالت عادی باز گردند.


 5. والدین از نظر شما گاهی بی انصاف هستند و این کار آنها شما را عصبانی می کند. هنگامی که یکی از شما عصبانی هستید، هیچ گاه به بی انصافی آنها انتقاد و اشاره نکنید و صبور باشید.


6. وقتی که عقاید ، خواسته ها و یا شکایات خود را مطرح می سازید ، صدایتان را بلند نکنید و آرام باشید. اگر فریاد بزنید، آنها فقط صدایتان را می شنوند ولی اگر آرام باشید سخنان شما را نیز می فهمند.


 7. هیچ گاه خود را در موقعیتی قرار ندهید که یکی از شما برنده یا بازنده باشید. شما یک بچه هستید، لذا شکست خواهید خورد و یا تنبیه خواهید شد. سعی کنید مصالحه و تفاهم کنید تا موقعیتی ایجاد شود که هر دو شما در آن پیروز باشید.


 8. اگر نمی توانید با والدین خود صحبت کنید اما موضوعی را باید حتما با آنها در میان بگذارید ، از واسطه کمک بگیرید.


 9. گاهی اوقات با پدر یا مادر خود به تنهایی بیرون بروید. به آنها بگویید دوست دارید گاهی با آنها تنها باشید. آنها ابتدا از شنیدن این موضوع نگران می شوند و گمان می کنند که می خواهید خبر ناگواری به آنها بدهید، حتی ممکن است از شنیدن سخنان شما احساساتی شده و شما را در آغوش بگیرند. تحمل داشته باشید.


 


10. وقتی که والدین شما مشغول مطالعه و یا تماشای تلویزیون هستند، گاهی آنها را همراهی کنید. درباره موضوعاتی چون مدرسه، دوستان و دیگر مسائل مورد علاقه شان صحبت کنید. آنها ممکن است در آغاز تصور کنند که تغییر رفتار شما دلیل خاصی دارد ولی این احساس را به تدریج از دست داده و شخصیت جدید شما را خواهند پذیرفت.


 


11. بدیهی است شما حاضر نیستید به افرادی که با شما مشاجره می کنند یا همکاری ندارند کمک کنید. اگر شما نیز با والدین خود چنین برخوردی داشته باشید آنها به شما کمک نکرده و با درخواست های تان موافقت نخواهند کرد. سعی کنید با آنها درگیر نشوید و روحیه همکاری داشته باشید؛ مطمئن باشید نتیجه این رفتار به سود شما خواهد بود.


 ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( دوشنبه 89/5/4 :: ساعت 10:54 عصر )


»» چگونه بر مشکلات عاطفی غلبه کنیم؟

چگونه بر مشکلات عاطفی غلبه کنیم؟


از آنجا که عواطف بخش مهمی از زندگی ما انسانها به خصوص نوجوانان و جوانان را تشکیل می دهد، مشکلات عاطفی نیز بخش جدایی ناپذیر زندگی ما هستند. نمی دانم تا به حال برای شما اتفاق افتاده که عزیز ترین تان را از دست دهید و یا تجربه یک نامزدی و یا ازدواج ناموفق را داشته اید؟ و یا حتی ممکن است تجربه تلخ از دست دادن پدر ، مادر، فرزند و ... را پشت سر گذاشته باشید.


اینها جز آن دسته رخدادهایی هستند که چالشهای عاطفی بسیار بزرگی برای ما انسانها به وجود آورده و در اصطلاح عامیانه باعث" شکستن قلب " افراد می گردد. وقتی افراد دچار این حالات می گردند دیگر مطمئن می شوند که با از دست دادن فرد مورد علاقه خود هرگز نمی توانند به شرایط اولیه زندگی خود بازگردند ولی ما در این مقاله سعی داریم شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید این رنج انبوه را پشت سر گذاشته و تسکینی بر قلب شکسته تان باشیم.


 


روزهای اول و دوم
گام اول


فراموش نکنید که این شرایط بسیار سخت است اما کشنده نیست بنابراین بهتر است که در روزهای نخستین این اتفاق ناگوار به اندازه کافی به خودتان فرصت و استراحت دهید. همچنین به خودتان اجازه دهید که در برابر این اتفاق به سوگواری پرداخته و حتی تا جایی که دوست دارید گریه کنید. اگر شاغل هستید مرخصی استعلاجی بگیرید و یا اگر دانشجو یا دانش آموز هستید به خودتان مرخصی دهید. تمام روز را بخوابید و سعی کنید از خوراکی های شیرین مانند بستنی و ... استفاده کنید.


گام دوم


فقط نیمه خالی لیوان را نبینید بلکه به جنبه های مثبت این رویداد نیز توجه داشته باشید. وقتی ما با مشکلات عاطفی


 شدید مواجه می شویم و قلبمان می شکند، یعنی یک انسان عاطفی هستیم و این امتیاز کمی نیست؛ سعی کنید برای کنار آمدن با این مساله دایما از خودگویی های مثبت استفاده کنید مانند "این اتفاق هم می گذرد" و یا " من تحمل این فشار شدید را دارم" و ... برخی دیگر از افراد نیز سعی می کنند از اذکار مذهبی و یا دعا و نیایش (برای کسب آرامش) بهره گیرند.


گام سوم


ارتباط نزدیک تری با دوستان و اقوام خود بر قرار کنید. این اقدام به شما کمک می کند تا غم و اندوه خود را با آنها تقسیم کنید . از دیدن فیلمهای پریشان کننده و یا موسیقی غمگین خودداری کنید و در ازای آن سعی کنید موسیقی شاد و یا حتی فیلم های کمدی و یا تصاویری که تضمین کننده احساس خوب در شما هستند،  استفاده کنید.


 ادامه مطلب...

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » علی ( دوشنبه 89/5/4 :: ساعت 10:54 عصر )


<      1   2   3   4   5   >>   >
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

10 سرویس رایگان برای ارسال اس ام اس!
کد مخفی نوکیا و سامسونگ
کدهای مخفی گوشی های فیلیپس - Philips Sectret Codes
کدهای مخفی گوشی های میتشوبیشی - Mitsubishi Sectret Codes
کدهای مخفی گوشی های پاناسونیک - Panasonic Sectret Codes
کد های مخفی گوشی های سامسونگ
کدهای مخفی موبایل گوشی های سونی اریکسون
کد های مخفی موبایل گوشی نوکیا
کد های مخفی موبایل سامسونگ سری کامل
کدهای مخفی گوشی های موبایل زیمنس
[عناوین آرشیوشده]


مجموعه[10] . لباس[9] . بازی[8] . زنانه[8] . جادویی[7] . آثار[6] . آلبوم[6] . آموزش[6] . بلند[5] . موسیقی[5] . شعبده[5] . سیم[4] . فلش[4] . مدل[4] . مموری[4] . تی شرت[4] . تیشرت[4] . دهنده[4] . جدید[4] . mp[4] . LED[3] . اسکلت[3] . اصل[3] . Speed[3] . آیلین[3] . ساعت[3] . تکه[3] . اشعه[3] . مخصوص[3] . موبایل[3] . گوشی[3] . همراه[3] . کاور[3] . کوچک[3] . گیر[3] . گیگابایت[3] . شوک[3] . صورت[3] . ضد[3] . تی[3] . کاره[3] . کامپیوتر[3] . کامل[3] . ویژه[3] . کن[3] . کنسرت[3] . کی[2] . کیتارو[2] . کمربند[2] . کلام[2] . نرم افزار ارسالsms تبلیغاتی از گوشی شما نرم افزار ارسال پیامک[2] . کارته[2] . ورزشی[2] . شرت[2] . فارسی[2] . علی[2] . شفاف[2] . سرعت[2] . شارژی[2] . گل[2] . فرهاد[2] . هلو شبکه (کد 44)[2] . میز[2] . نسخه[2] . مچی[2] . مجموعه بانکهای اطلاعاتی معماری معمارى داخلى 2 بانک اطلاعات طر[2] . لوازم[2] . بهترین[2] . بی[2] . بازیهای[2] . اورجینال[2] . تصویری[2] . جارو[2] . پیراهن[2] . سحر[2] . سعید[2] . حرفه[2] . خرد[2] . خرید[2] . درمانی[2] . دزد[2] . TV[2] . SAP 2000 12 ویژه رشته های مهندسی وعمران تحلیل استاتیکی و دینا[2] . Need[2] . shift[2] . Sweeper[2] . Swivel[2] . آمیز[2] . استاد[2] . البوم[2] . ام[2] . Enterprise[2] . In[2] . Mate[2] . Life[2] . love[2] . of[2] . One[2] . AutoCAD Collection 2005 ویژه رشته های مهندسی و مکانیک مجموعه[2] . All[2] . for[2] . Fresh[2] . From . Games . Generals . GiG . Grand . GTA . Apple . Auto . AutoCAD 2009 ویژه رشته های مهندسی و مکانیک قویترین نرم افزار . AutoCAD 2010 ویژه رشته های مهندسی و مکانیک قویترین نرم افزار . ( . (Body . (Table . 10 سرویس رایگان برای ارسال اس ام اس! . 21ماساژور . 32 . Age . AutoCAD Collection ویژه رشته های مهندسی و مکانیک مجموعه نرم ا . Blue . Bolt . C&C . Call . CATIA 6 R2009 ویژه رشته های مهندسی و مکانیک » ادامه توضیحات . CATIA V6 R2009 ویژه رشته های مهندسی و مکانیک این نرم افزار یک . cd . City . Counter . CRM . Dance . Dance1 . Dicer . Driver . Duty . Dynamics . Edition . Effect . Empires . Oriflame . Patch . PES . Response . Safari . SAFE 12.1 ویژه رشته های مهندسی وعمران نرم افزار طراحی و تحلیل . Madness . Mass . ll) . Lost . Modern . N . IV . K . kdm . Keenion . Kids . King of Programs 2010 . kisslove . Episodes . ETABS 9.5 ویژه رشته های مهندسی وعمران شناخت المان های ساختمان . FIFA . LED) . Legends . Liberty . امگا . امید . امین . اند . انقلابی . انگشتی . انگیز . انیمه . اورانوس . الحسنه . الدین . الله . الکترونیک . الکرسی . اسکاج . اسکاچ . آموزش AutoCAD 2010 دو بعدی پیشرفته ویژه رشته های مهندسی و مکا . استقلال . استیل . اسفند . آهنگهای . آویز . آیت . اصلی . اطلاعات . افتخاری . افزارمایکروسافت . افسانه . اقیانوس . اکسل . اکسیژن . اگ . اگلسیاس . البو . Table . The . Theft . time . tronghold . t-shirt-esfand . Sims . Nicer . Nokia . sd . Searche) . Server . SharePoint . Undercover . Up to date 2007- مخصوص پزشکان . usb . Vehicle & Engine Analysis ویژه رشته های مهندسی و مکانیک مجموع . Warfare . آبی . Strike . Stronghold . آخرین . آزاری . اتش . اتوماتیک . اتومبیل . احراری . احمد . اردیبهشت . اسپانیا . اسپید . اسپین . دزدگیر . دستگاه . دستمزد . دستی . دعوت . دلفینی . دنس . دنس1 . خط . خطاگیر . خلا . خودرو . خودروهای . خودکار . خولیو . خیاطی . دایسر . درایو . درب . درخت . درزد . حسام . حسین . حصیری . حقوق . حلقه . حمید . خاص . خانگی . جذاب . جعبه . جنون . جواهر . جواهرات . جوراب . جوهر . جی . چاووشی . چراغ . چرتکه . چرخ . چند . حامی . سعیدی . سمبول . سمعک . سنتور . سنسور . سنگ . سه . سوئیچ . سونی اریکسون (برای همه مدل ها) . سی . سیستم . سراج . سبزیجات . ست . زنده . زیبا . زکی . ژورنال طراحی داخلی و خارجی ساختمان 2009 » ادامه توضیحات ق . ساتن . ساز . دهها . دوبله . دوراسل . دوقلوی . دولتو . دی . دیجیتالی .
 

>> بازدید امروز: 17
>> بازدید دیروز: 25
>> مجموع بازدیدها: 350091
» درباره من «

▂ ▃ ▅ ▆ موبایل کد ▆ ▅ ▃

.::مرجع کد آهنگ::.

.::دریافت کد موزیک::.



» پیوندهای روزانه «

هالیوودشاپ
ماه مارکت
ماه شاپ
بازیهای آنلاین جذاب و اکشن و مهیج و تست های هوش
فروشگاه مجازی زرشک خراسان جنوبی [3]
[آرشیو(5)]

» آرشیو مطالب «
شهریور 89
مرداد 89
تیر 89
خرداد 89
فروردین 89
دی 89
مهر 91

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «
عاشق آسمونی
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
عشق سرخ من
هادرباد شناسی (روستایی در شرق شهرستان بیرجند) HADERBAD SHENASI
بهترین نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری، انبارداری
****شهرستان بجنورد****
مشاور
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
.: شهر عشق :.
جهاد ادامه دارد...
دوستی و دوست یابی
قافیه باران
مجموعه بیانات رهبر معظم
محمد قدرتی MOHAMMAD GHODRATI
جکستان ، عکاسخانه ، نرم افزار سرا
کامپیوتر و لوازم جانبی و نرم افزار آموزش
عمو همه چی دان
فتو بلاگ
پرسش مهر
تنهاترین عاشق
روان شناسی زن و مرد
تبادل نظر
وای ندیدید شما ا!!!!!!!

مجموعه مقالات رایانه MOGHALAT COMPUTER
راه و راهنما
xXxXx کرجـــیـــهــا و البرزنشینها xXxXx
Sense Of Tune
مقالات روان شناسی
کودکان استثنایی
جدیدترین یوزر پسورد آنتی ویروس nod32- Kaspersky - Avira
یوزر آنتی ویروس و مسابقات تبیان و راسخون و قرآنی
شناختی
روان شناسی کودکان استثنایی
مهدویت
یا غیاث المستغیثین - روز های آبی من
مذهب عشق
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
اتیسم
شش گوشه
کتابخانه دیجیتال روانشناسی
جنبش قطره سرگشته
دکتر علی حاجی ستوده
روان شناسی
آپدیت جدیدترین یوزر پسورد آنتی ویروس nod32
پرسش مهر ... پیشرفت ،راه‌های پیشرفت و موانع پیشرفت چیست ؟
صدفی برای مروارید
شرکت نمین فیلتر
بهترین ها برای شما
میترایسم
فیلم، کارتون، سریال ایرانی، خارجی، موسیقی پاپ، کلاسیک
طوفان در پرانتز
پرنسس خشگله عکس دانلود نرم افزار و بازی narmafzar gam aks
پرسش مهر 10
خدمات اینترنتی و حراج نرم افزار
نرم افزارهای تخصصی و موبایل و نرم افزارهای آموزشی تخصصی و موبایل
گالری لوازم آرایشی، بهداشتی
لوازم آرایشی و بهداشتی و ادکلن
پارس دانلود
ایران دانلود - دانلود نرم افزار - ویروس یاب
گالری دستبند، انگشتر، گردنبند، سرویس، گوشواره
گالری نرم افزارهای مالی، اداری حسابداری و انبارداری
گالری بهترین نرم افزارهای سیستم عامل، طراحی گرافیک، برنامه نویسی
مقالات اختلالات رفتاری و روانی...
گالری بهترین بازیها و سرگرمیهای حادثه ای و فکری
پسران جوان
سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی
گالری نرم افزارهای مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی، معماری، عمران
گالری آموزش زبان های انگلیسی آلمانی فرانسوی عربی اسپانیایی
گالری نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی،کودک
بهترین نرم افزارهای موبایل سامسونگ، سونی اریکسون، موتورلا، نوکیا
گالری سریال ها، فیلم ها، کارتون های ایرانی و خارجی و نرم افزار
چهارراه
بهترین نرم افزارهای آموزشی زبان برای ایرانیان
بهترین دستبند، انگشتر، گردنبند، مدال، سرویس، گوشواربرای ایرانیان
بهترین ها لوازم آرایشی، لاغری، بهداشتی، عطر، ادکلن
بهترین نرم افزارهای بازی سرگرمی،حادثه ای، اتومبیلرانی،فکری، ورزش
گالری بهترین نرم افزار، کاربردی مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی
بهترین نرم افزار زبان های خارجی انگلیسی آلمانی فرانسوی عربی
بهترین های نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی
بهترین نرم افزارهای آموزشی برای ایرانیان
بهترین لوازم منزل،خودرو،کامپیوتر، موبایل و کیتهای الکترونیکی
نرم افزارهای کاربردی مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی
جکستان . عکاسخانه
نرم افزار موبایل نوکیا، سونی اریکسون، موتورلا،
گالری بهترین نرم افزار آموزش زبان های انگلیسی
نرم افزار زبان های خارجی انگلیسی آلمانی فرانسوی عربی اسپانیایی
w x y z * دبلیو ایکس وای ضد * کد
گالری بهترین ها در رنگین کمان
بانک مقالات روانشناسی
پایگاه عکس و پیامک و دانلود بازی و نرم افزار
فروشگاه کتب روانشناسی، اسلامی، ایران شناسی وسیستم عامل
لوازم خانگی و اثاثیه منزل و لوازم آشپزی
فروشگاه نرم افزارهای گرافیکی و سرگرمی و بازی
نرم افزارهای میکس مونتاژ و آموزشی میکس مونتاژ
پوشاک & تی شرت دخترانه پسرانه استین کوتاه و بلند & ژاکت
فروشگاه استثنایی
هتل دانلود
سکوت نیمه شب
کوچک های بزرگ
دهکده مجازی ...
دختر غریب
دانلود سانسور نشده های سریال افسانه جومونگ
پرسش مهر . ...... چگونه خدمتگذار خوبی باشیم
عکاسخانه
عکس های توپ گلها همه آفتاب گردانند
جک جک جکستان
پیچیدگی سکوت
متفاوت
تی شرت پسرانه دخترانه
عطر و ادکلن
لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی
سیستم عامل و نرم افزار
آموزشی درسی
آموزش میکس و مونتاژ
بازی و سرگرمی
تلفن همراه
پخش کننده آهنگ
ثبت دامین(Domain) و وطراحی سایت
لوازم جانبی خودرو
کامپیوتر و لوازم جانبی
معماری وشهر سازی
فرهنگی هنری، عکس، مدل لباس، مانتو، ژاکت، سارافون دخترانه و زنانه
فروش کتب، مهندسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، لغتنامه، شعر،داستان
فروشگاه لوازم منزل،خودرو،کامپیوتر، موبایل و کیتهای الکترونیکی
دستبند، انگشتر، گردنبند، مدال، سرویس، گوشواره، زیورآلات
فروش نرم افزار، بازی، سرگرمی،حادثه ای، اتومبیلرانی،فکری، ورزشی
فروشگاه نرم افزارهای سیستم عامل، طراحی گراف
نرم افزار آموزشی درسی، دانشگاهی، کامپیوتر، فنی مهندسی،کودک
نرم افزار کاربردی مکانیک، برق، الکترونیک، شیمی، معماری، عم
لوازم بهداشتی آرایشی،عطر ، آدکلن ، لوازم لاغری و کرم
فیلم، کارتون، سریال، موسیقی، پاپ، ایرانی
نرم افزارهای، مالی، اداری حسابداری، انبارداری
فروشگاه نرم افزارهای نوکیاو موتورلا و سونی اریکسون و سامسونگ
بهترین نرم افزارهای سیستم عامل، طراحی گرافیک و برنامه نویسی
گالری لوازم منزل،خودرو،کامپیوتر، موبایل و کیتهای الکترونیکی
گالری بهترین کتب مهندسی، روانشناسی، مدیریت، اقتصاد، لغتنامه
عشق صفا صمیمیت محبت
عشق تابینهایت
عدالت جویان نسل بیدار

» صفحات اختصاصی «

» لوگوی لینک دوستان «















» طراح قالب «